AKO MOTIVOVUJEM  KLIENTOV?

09.07.2018

Pán dokonalý

Nie je nič jednoduchšie, ako prísť k novému potenciálnemu klientovi, rozdať vizitky a predniesť pätnásťminútový monológ o tom, aká som úžasná, čo VŠETKO robím a aké úspechy som dosiahla. Potom si sadnúť a čakať, že ma náš spolusediaci začne obdivovať.

Menej je viac

Spoznávate ich? Aj za vami chodia títo najlepší, najskúsenejší a oceneniami ovenčení obchodní zástupcovia? Samozrejme, prvý dojem je dôležitý. Ale čo na vás zapôsobí viac? Nie je lepšia stručná informácia o firme, ktorú zastupuje a radšej by ste sa bavili O VÁS? O vašej firme? Veď predsa na to ste ho zavolali! Očakávate, že sa bude zaujímať o vás. 

Buďte úprimný

Budem sa vás pýtať. Veľa pýtať, možno niekedy dostanete aj nepríjemné otázky. Ale mne ide o PRAVDU. Ak naozaj chcete pomôcť sebe a vašej firme, musíte byť úprimný. Hlavne k sebe. Je to ťažké, ale niekedy nie čas na falošné hrdinstvo. Biznis ide dolu vodou, pozrime sa, kde sú chyby.

Máte na to!

Myslíte si, že takéto otázky na telo vás motivujú k tomu, aby ste zapli rozum aj srdce a začali konať? Aby ste sa otvorili zmenám, ktoré vás dostanú znovu do prvej ligy? Poviem vám, čo vidím a čo treba urobiť. Ale, v prvom rade vám však poviem: MÁTE NA TO, DOKÁŽETE TO, CESTA EXISTUJE, VY STE TEN LÍDER. Myslím to dobre, aj keď poviem nepríjemné veci. Záleží mi na vašom úspechu. Pretože som  optimistka a viem - podľa starého príslovia, že kde je vôľa, tam je cesta.  

Autorka článku: © Alexandra Hanusová