VYKOPTE PSA A AKTUALZUJTE OBSAH WEBU

07.09.2016

Obsah je alfou omegou každej web stránky. Ak si nemáte čo prečítať, idete preč. Aktuálne a hodnotné informácie, zaujímavá ponuka, dobré fotografie produktov, možnosť interaktívnej komunikácie...to sú len niektoré atribúty modernej web stránky.

RAZ NESTAČÍ - UROBIŤ WEB A NECHAŤ TAK

Statický a nemeniaci sa obsah a vzhľad web stránky unaví aj toho najvernejšieho zákazníka. Čo je to za firmu, keď už dva roky má na webe stále to isté?? Zaspali dobu? Ani tam nejdem... A je to. Stratili ste ho. A to nehovoríme o responzívnom dizajne web stránok. Dnes väčšina ľudí hľadá informácie za pochodu - cez mobil. A ak je stránka zastaralá a nevie sa prispôsobiť mobilným zariadeniam, návštevník okamžite odchádza. Na takejto stránke sa totiž nedá orientovať. Je to len miniverzia normálnej stránky, ktorú si prezeráte cez počítať doma v obývačke.

KDE JE PES ZAKOPANÝ?

A čo obsah? Tu je ten pes zakopaný. Vykopte ho a stále aktualizujet svoj web. Samozrejme, na to treba normálny redakčný systém. Bez toho si neškrtnete. Ak váš programátor nemá čas alebo nedajbože odišiel za lepšou prácou za veľkú mláku, ste nahratí. A konkurencia ide vpred. Vy stojíte na mieste a trháte si vlasy, bože, prečo som nepočúval, keď mi hovorili, urob si to poriadne už na začiatku. Ale ja som chcel šetriť. Veď dnes už má web každý a stačí na to 200 eur. A potom príde ešte ďalšia rana osudu. Neresponzívny web a vy chcete odušu zdieľať obsah na Facebooku. Hm. Každý FB špecialista, alebo ani nie špecialista, ale hocikto vám povie, bez responzívneho webu vypneme reklamu na FB. Čože?? Toto ste asi nechceli.

MAILING BEZ WEB STRÁNKY JE AKO LOĎ BEZ KOTVY

Ideme ďalej. Mailing. Áno, loď sa plaví, vezie náklad, ale nemá sa kde uchytiť. Čitateľ nemá kde zakotviť a pozrieť si, o čo teda ide. Pošleme mailing, nie je problém. Máme krásny zoznam kontaktov, perfektnú ponuku banánov za vynikajúce ceny. Máte aj web stránku. Ale na tej je len vaša ponuka úúúplne iných produktov, napríklad kancelárskeho nábytku, lebo aj tým sa zaoberáte. Vrátime sa k mailingu. Pošleme, ľudia vidia, otvoria a - nič. Žiadne kliky, žiadny rating. Čo to je za firmu? Kde sa dočítam viac? Našťastie, paralelne s tým sa už nová stránka ide tvoriť. Vďaka za pohodových klientov, ktorí chápu súvislosti.

VŠETKO SO VŠETKÝM SÚVISÍ

Kľúčové slovo je - súvislosti. Ak chcete získavať nových klientov, aktualizujte priebežne svoj obsah web stránky. Teda najprv ju musíte mať a to rovno responzívnu. Potom zdieľajte obsah na sociálnych sieťach. Ľudia sú tam, stále sledujú a čakajú na zaujímavé informácie. Majte kvalitné produkty a služby, jednoduchú ponuku, jasné ceny a komunikujte rýchlo.